Kan ik uitzending gemist kijken op Samsung Smart TV?

Ik wil graag een Samsung UE32EH5300 kopen.
Maar ik kan nergens vinden of ik daar uitzending gemist en RTLgemist kan kijken.Dat is namelijk 1 van de reden dat ik een Smart TV wil aanschaffen.

Iemand enig idee?

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
2.8K

Antwoorden (3)

Zover ik weer is uitzending gemist een optie die aangeboden wordt door bepaalde providers. U moet dus niet op uw tv toestel op zoek gaan maar op uw decoder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Smart-tv zit uitzending gemist, maar van RTL zit maar een beperkt stuk van RTLXL, je kunt b.v. Voice of Holland daar niet terugzien, maar weer wel op de website van RTLXL.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik weet het niet. maar je kan altijd je laptop of (playstation als je die hebt) erop aansluiten zo kijk ik ook altijd uitzending gemist op mijn tv