Wat betekenen deze woorden?t streetkret, sinang en senner?

In deze video wordt wat straattaal gebezigd. Wat betekenen dee woorden?

0:31 Streetkret
1:25 Sinang
1:38 Senner

10 jaar geleden
in: Televisie
1.9K
Antoni
10 jaar geleden
Voor (wat meer) betekenissen van "street cred", moet je kijken op http://www.urbandictionary.com/define.php?term=street+cred Die website is overigens in het Engels.

Het beste antwoord

Op zich al hele dikke respect dat je die andere woorden wel kent, weetjewel.

Ik kan je met eentje helpen, op 0:31 "Die gasten wilden die straat wat meer Street-Cred geven": dat komt van Street Credibility of letterlijk "Geloofwaardigheid op straat". Hier is het natuurlijk een klein grapje: Sesamstraat is een verzonnen straat, dus om die meer geloofwaardigheid te geven is wel geinig bedacht.

Sinang ken ik niet, helaas.

Bij 1:38 versta ik Sinner, "zondaar". Maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Voor (wat meer) betekenissen van "street cred", moet je kijken op http://www.urbandictionary.com/define.php?term=street+cred Die website is overigens in het Engels.
Antoni
10 jaar geleden
Ik bedoelde "Voor (wat) meer betekenissen...".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha, ik was niet beledigd hoor.
Ik had trouwens meteen aan UrbanDictionary moeten denken, die is opgezet door een vriend van me. En dank zij Urban Dictionary weten we nu Senner ook: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=senner oftewel: een Senner is een ontzettende idioot.
Antoni
10 jaar geleden
Urban Dictionary is één van de handigste en grappigste websites die ik ken!