Hoi ik ben op zoek naar de serie legend of the seeker seizoen 1 en 2 met nederlandse onder titel?

Het is een amerikaanse serie die is uit gekomen in 2008,seizoen 1 is over 22 delen het is een televisie serie en ze zijn nu in amerika bezig met seizoen 3

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Hier kan je de DVD's kopen:

http://www.amazon.com/s?ie=UTF8&keywords=Legend%20of%20the%20Seeker&rh=i%3Aaps%2Ck%3ALegend%20of%20the%20Seeker&page=1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De dvd is namelijk niet voor de nederlandse markt uitfgebracht
Je kunt hem ook downloaden via bijvoorbeeld btjunkie.org en dan via google de subtitels er bij zoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
hou er rekening mee als je dvd uit het buitenland besteld dat daar dan bijna nooit nederlandse ondertiteling op zit.