Wanneer is er poker op TV, en op welke zenders?

Ik kan het nergens vinden...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
3.4K

Antwoorden (3)

Meestal op rtl 7 volgens mij, en rond 0:
0:30 begint het..... (of was dat darten...?) Maar het is een sport dus misschien op een sportzender...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is zowel op veronica als op RTL 7 Rond 00:00 alleen vandaag komt het niet ik had voor je gekeken

Toegevoegd na 19 minuten:
Dat is meestal op zondag maandag en woensdag nacht en soms weleens de zaterdag nacht op beide zenders

Toegevoegd na 1 uur:
Er is een nieuwe zender bij gekomen van donderdag op vrijdag nacht op RTL 5 vanaf 00:20 is dat erop

Toegevoegd na 1 uur:
Zodra er meer zenders zijn waar het nog op zou kunnen komen laat ik het je weten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hey er is vandaag toch pokeren op tv ik had me vergist sorry
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet alleen van dinsdag nacht op RTL 5...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zondag weet ik niet maandag op veronica Rond 00:00 dinsdag op rtl 5 woensdag ook op 5 en anders op 7 die zenders verschillen per week donderdag op vrijdag ook op RTL5 om 00:20 zaterdag op veronica die tijd durf ik ook niet 100%zeker te zeggen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan hoor als het erop is zal ik een bericht sturen maar die dagen wat ik stuurde dat betekent niet dat dat altijd op is kan ook bv een film op zijn
Ik heb kpn (plus)pakket, en er is een zender " The player channel" daar kan je de hele dag zover ik weet naar poker kijken. Weet niet of het bij het pluspakket hoort, zo ja, dan moet je daarvoor betalen.