Stel je doet mee aan TVOH; kan je daarnaast nog gewoon je fulltime baan uitoefenen? hoeveel tijd gaat het je kosten in je dagelijkse leven?

En dan natuurlijk van uitgaande dat je het redt tot de liveshows :-) Aangezien je nog wel je huur e.d. moet blijven kunnen betalen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

De datum van de voorronde is al lang van tevoren bekend, je kunt vrij nemen of het is op een weekenddag. Dan hoor je of je door bent en die datum zal ook nog wel eventjes weg zijn, die dag moet je 's ochtend al oefenen. Daarna ben je steeds wat meer tijd kwijt waarschijnlijk een dag of 3 voor een live show.

Je moet zoiets dus van tevoren regelen met je werk, als je echt live gaat zullen veel werkgevers wel een beetje coulance hebben en je eens een dagje geven (helemaal als je tussen de regels door nog een beetje reclame kunt maken ;)..) maar verder komt het aan op dagen opsparen en misschien een keertje niet op vakantie dat jaar vanwege je dagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt prima je baan houden. Het is vooral je vrije tijd die er aan op gaat. Het zal zeker druk worden als je steeds verder komt maar combineren is zeker mogelijk. Je krijgt ruim op tijd de planning te weten dus daar kun je op inspelen met je werk en vrije tijd. En als het heel goed gaat heb je een opzegtermijn van je werk die je in acht moet nemen.