Er was vroeger een serie op rtl plus daar kwamen robots met driehoek op de rug en voorkant. Hoe heette die serie?

dit was vroeger op rtl plus (duitse zender). waarschijnlijk weet niet het antwoord maar ik stel toch de vraag

Toegevoegd na 1 dag:
het was geen battlestar galactica. ik heb t ook over een oranje driehoek die zowel op de voorkant zat als op de achterkant

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1K

Antwoorden (2)

Wat mij zo te binnen schiet en we keken op RTL + was battle star gallactica, bedoel je die misschien ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zal BattleStar Galactica geweest zijn. Die robots waren de Cylons en hadden in hun helm een licht welke (net als Kitt van Knight Rider) heen en weer bewoog.
Overigens is de serie ook op de Nederlandse televisie uitgezonden.