hoe komen phineas en ferb eigenlijk aan al het geld om die dingen te bouwen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hulde aan Phineas and Ferb.

Antwoorden (4)

Haha supervraag is dit! Het is en blijft een tekenfilmserie dus waar ze het vandaan halen? Ik denk dat ze het zo uit hun mouw laten rollen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een leuke vraag! Ze verdienen hun geld met al hun vorige uitvindingen, Zoals een waterdierenshow, een lied dat een hit werd, enzovoort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij zonen (die alle afleveringen 4x hebben gezien)

* ze krijgen soms zaken gratis
* ze moeten regelmatig een handtekening zetten voor ontvangst maar hoeven nooit te betalen
* ze gingen eens naar een fabriek, vroegen om onderdelen en toen kregen ze het
* alle andere keren is het onduidelijk hoe ze er aan kwamen

* ze verdienden geld met limonade verkopen, de wasstraat, de achtbaan, de drive in en het restaurant en daarmee zouden ze iets kunnen betalen maar mijn zonen hebben NOOIT gezien dat ze ergens voor betaald hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ehm hun moeder is ontzettend rijk en ze vervalsen haar handtekening.