wie weet er een documentaire over UFO's?

Ik ben opzoek naar een documantaire over ufo's/area 5.1. Ik weet dat er genoeg documantaires zijn over ufo's maar ik zoek er een waarbij de commentator naar de plaats delict gaat, en daar de lokale mensen ondervraagt en zelf ook metingen doet. Dus geen beelden met achtergrond commentaar.

eigenlijk vergelijkbaar met het programma Chasing UFO's van national geographic.

Weet iemand z'n documantaire?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Chasings UFO's van national Geografic is een programma, waar ze echt opzoek gaan naar antwoorden van ufo's die gezien of waargenomen zijn.

Toegevoegd na 23 uur:
Dan kun je nog dee documantaire kijken, out of the blue, wel in het Engels. Ik heb nog een 2e link toegevoegd met meer info.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt en je hebt ook UFO Europe: untold stories op National Geographic. Ik heb het even voor je opgezocht en het is op zaterdag 23 februari om 12.00 uur op tv.