Ik woon in het buitenland. Hoe kan ik nederlandse tv kijken via streaming op ipad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Tot december 2011 heb ik ook in het buitenland gewoond. Ik kon naar de Nederlandse tv kijken via CanalDigitaal - ik had een satellietontvanger en schotel uit Nederland meegenomen. De voorwaarde van Canal Digitaal was dat je een correspondentieadres in Nederland hebt, verder kon je dan gewoon in het buitenland kijken. Dus als je een familielid of vrienden bereid kunt vinden om de correspondentie van CanalDigitaal naar jou door te sturen, is er niets aan de hand. Misschien moet je wel even nagaan of dit nog steeds zo is.
Om ook de Nederlandse commerciele zenders te ontvangen, moet je wel extra zenderpakketten aanschaffen: op het laatst had ik alleen nog maar Nederland 1, 2 en 3 en dat was toch een tikkie saai.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan niet. Zowel de publieke als de cmmerciële omroepen hebben geen livestreams. En uitzending gemist werkt voor het grootste deel niet in het buitenland. De enige oplossing is een abonnement op Kanaal digitaal (satelliet), maar zij willen je ook al geen smartcard verkopen als je niet in Nederland woont.
Ze maken je het niet makkelijk.
escape