hoeveel afleveringen zijn gemaakt en op dvd uitgekomen van mystery hunters?

In de serie Mystery hunters gaan de twee nieuwsgierige tieners Christina en Araya als reporters op pad om samen met de sceptische wetenschapper Doubting Dave, die gespecialiseerd is in allerlei magische truckjes, verklaringen te zoeken voor verhalen en mythes. Wat is feit, wat is fictie. Dit tweede deel bevat drie afleveringen waarin steeds twee onderwerpen worden behandeld. Zoals, zijn er UFO's gesignaleerd op een geheime luchtmachtbasis in Amerika, hoe is het mysterie van de verdwijnende boten en vliegtuigen in de Bermuda driehoek te verklaren, leven er alligators in de riolen van New York en bestaan of hebben er echt draken bestaan. Deze populaire Canadese televisieserie wordt uitgezonden op Discovery channel (Discovery kids).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Er zijn van Mystery Hunters 4 seizoenen gemaakt en uitgebracht. In totaal zijn dit 78 afleveringen. In Canada is de eerste dvd uitgebracht in 2007. Ik kan helaas geen Nederlandse release voor je vinden.