Goedendag, Ik ben echt een fan van de nieuwe TMNT show van Nickelodeon. Weet iemand wanneer de actiefiguren in Nederland te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Je zou ze tweede hands kunnen proberen te krijgen. Toen ik nog jong was, was TMNT ook helemaal in en keek dit graag. Wat nu op Nickelodeon is, is echter een helemaal vernieuwde serie, maar de action figures zien er niet veel anders uit.
Nu het populair raakt, komen ze vast wel weer tweedehands in de handel. Ga naar www.marktplaats.nl en typ in "Teenage mutant ninja turtles". Vervolgens klik je op de dikgedrukte rubriek "Kinderen & Baby's" of "Verzamelen" en hier tref je tweedehands action figures.

Je kunt inderdaad ook op buitenlandse sites kijken. Hiervoor is Google het beste hulpmiddel: https://www.google.nl/search?q=teenage+mutant+ninja+turtles

Succes!