Wie weet hoe deze oude, leerzame, serie heet ?

Toen ik ongv 7 was (2007) toen keek ik naar een serie. het ging over Meisje wat iets moest zoeken en ondertussen spelling raadsels moest oplossen, maar er kwam steeds een monster om haar tegen te houden. En nu ben ik opzoek naar die serie om mijn kleine zusje hiernaar te laten kijken het een leerzame serie is. Weet iemand hoe deze serie heet ? xx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het inderdaad om Ik Mik Loreland gaat, zoals hieronder wordt gesuggereerd, dan moet je even weten dat deze serie is stopgezet, omdat veel kinderen het veel te eng vonden met karbonkel. Hij is misschien nog wel te zien via schooltv.nl. Er is later een vergelijkbare serie gemaakt, die Leesdas, Lettervos o.i.d. heet.

Antwoorden (2)

Dat moet Ik Mik Loreland zijn geweest! Met als monster Karbonkel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik mik loreland ;)