Waarom zitten er in het programma, De Wereld Draait Door, altijd zoveel "bekenden Nederlanders" in het publiek?

De wereld draait door

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Tevens is het een marketing concept. Bekende Nederlanders worden ook vaak gezien als trendsetters. Dus door ze in te zetten in het publiek en aan de discussietafel en ze vooral ook vaak in beeld te brengen, probeert men het idee te scheppen dat het dus de moeite waard is om te kijken.
Hiervoor worden ook 'mooie dames' ingezet die bij voorkeur achter Mathijs worden geplaatst, zodat ze op een natuurlijke manier zo vaak mogelijk in beeld komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zijn gewoon gasten, die later aan tafel aanschuiven. Zolang ze nog niet aan de beurt zijn, zitten ze tussen het publiek.

Toegevoegd na 7 minuten:
En als ze al aan de beurt geweest zijn, gaan ze daar meestal ook weer zitten.
bamibal