Is Nick, uit GTST , dezelfde persoon als Toby uit Mega Mindy?

ik dacht het laatst al , maar of het ook zo is?

Toegevoegd na 3 uur:
jajaja !!! ik heb een foutje gemaakt !!! het is geen Nick maar Mike

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Het beste antwoord

Ja, beide worden gespeeld door Louis Talpe.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Louis_Talpe

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh, foutje. Louis Talpe heet geen Nick in GTST maar Mike Brandt, volgens Wikipedia. Maar Louis (die Toby speelt in Mega Mindy) speelt dus wel in GTST, dus wellicht heb je de namen van twee personages door elkaar gehaald?

Persoonlijk kijk ik geen GTST (ook geen mega mindy haha), dus geen idee of er ook iemand is die Nick heet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je of het dezelfde acteur is?

Louis Talpe speelt Toby in Mega Mindy en Mike in GTST. Niet Nick dus maar Mike, maar misschien bedoelde je dat ook.