Ik ben op zoek naar een reclame die recentelijk op tv was. Hierin is een poppetje te zien die over een aanrecht loopt. Help me please?

Toegevoegd na 1 uur:
Het lijkt qua kadrering op deze reclame. Echter dan niet met een worst in de aanbieding maar een hand getekend poppetje:

http://youtu.be/_aAIKh3BR24

Toegevoegd na 10 uur:
Geweldig. Dat is hem inderdaad. Super bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
HeerVoldemort
11 jaar geleden
En verder? Wat voor product? Bijvoorbeeld? Vaatwasmiddel, Voedsel, etc etc...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij was het voor een verzekering. Het kereltje loopt over een aanrecht/tafel en daar staat onder andere een vissenkom.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Helaas, kan het niet vinden. Zoekopdrachten leveren niets op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat probleem had ik ook al. Zie hem helemaal voor me. Echter niet de naam van het merk :(

Het beste antwoord

Obvion, een hypotheekverstrekker.