Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een lijst van de films die uit zijn gekomen in `the expendables collection`?

zoals rambo nummer 10 is en night hwks nummer 8,
is er een overzicht van?, welke films dit zijn en hoeveel er totaal zijn (10?)zo ja waar staat die dan? en misschien de collectie in zn geheel te koop?
of misschien heeft iemand die dit leest de collectie thuis en kan die mij vertellen welke films er zijn?

deze vraag stelde ik al eerder maar kreeg geen antwoord,
hopelijk nu wel...

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry night hawks is nummer 6 en niet nummer 8

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Om te profiteren van het potentiële bioscoopsucces van The Expendables 2, lanceerde Dutch Film Works op 7 augustus een nieuw label. De Official Expendables 2 Action Hero Collection bevat een selectie van vijftien niet eerder uitgebrachte en eerder verschenen dvd-titels. De collectie bevat daarnaast ook acht titels op Blu-ray. In al deze titels speelt een acteur van The Expendables een hoofdrol. Iedere film heeft een verpakking met daarop een foto van de acteur zoals hij in The Expendables 2 meespeelt. Het gaat om de films:

Shade,
Night Hawks,
In The Name Of The King,
Chaos,
16 Blocks,
Bandits,
Hero,
Unleashed,
Red Scorpion,
Retrograde,
Cover Up,
Wake Of Death,
Universal Soldier Regeneration,
Inferno en
Gamer.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
ja je kunt kijken op wikipedia en dan onder vermelding van de titel e.d. en dan kun je het beste op zoekmachine google .als ik een film zoek in wat voor categorie dan ook dan staan er alle lijsten van films zo staan ze op alfabet en,van b.v. 1932 tot 2012 , en dan in alle soort horror .actie .drama noem maar ze staan op amerikaanse films en welke de duurste noem maar op . dus je kunt vast jouw lijst vinden ,succes
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding