Wie weet welk liedje dit is? Hij wordt ook in een RTL4 programma gebruikt... Iemand?

http://www.youtube.com/watch?v=l1z1sKeo0bU

Dit liedje dus, hij wordt ook voor een intro gebruikt van een RTL-programma (wie weet welke, maar het ging over vakantie en vrije tijd, of wonen? Iemand?).

Ik verwacht daarom niet dat dit door de Groene Garde (Greenpeace) zal zijn gemaakt. Dus.... welk liedje is het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

You-turn the earth. Het was wel een liedje behorende bij een actie in 2009 van Greenpeace voor het verminderen van de opwarming van de aarde door een weloverwogen klimaatakkoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Link al gezien?
Maar ik vermoed dat het ergens anders vandaan komt.