Waar kan ik de uitzending "Tot op de bodem (deel 2)" van Flikken Gent terugkijken?

Ik weet dat deze niet terug te kijken zijn van uitzendinggemist.nl omdat ze deze maar een week online mogen zetten. Maar wie weet er een link die wel werkt? Uit België misschien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Antwoorden (1)

De uitzendingen van eerdere seizoenen zijn o.a. op TVblik.nl (zie in bron 2) nog terug te kijken. Tot op de bodem komt uit seizoen 9 en is door de Tros in 2011 (in Belgie in 2008) uitgezonden. In België is niets terug te vinden. De DVD van Flikken Gent seizoen 9 is wel te koop bij o.a. Bol.com of te downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan inderdaad ook niks vinden. Op de site van TV blik staat ie niet. En ben niet van plan voor 1 aflevering een DVD box t kopen ;-) Bedankt voor je moeite.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien kun je het via deze site proberen.
http://1337x.org/torrent/183172/0/