Volgens mij krijgen we er maar liefst drie:

Jan Jaap van der Wal - Lekker Hard Lachen Met Oliebollen
Freek de Jonge - Volendam (VPRO)
Guido Weijers - De Oudejaarsconference 2009 (SBS6)
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jan Jaap v/d Wal.

Zie bron:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verschillende Guido Weijers, Jan Jaap van der Wal en ik denk Youp van 't Hek er ook wel weer is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jan Jaap van der Wal en Guido Weijers.
Maar de leukste conference is volgens mij op 2de kerstdag: Herman Finkers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bent U nog geen lid van onze omroepvereniging? Als U nu lid wordt,krijgt U een zakje poedersuiker cadeau!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi..krijg je dan ook een gratis Kerstbrood er bij, mèt echte spijs??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die hebben we reeds uitgedeeld aan onze prominente leden! Helaas. Maar U krijgt ook nog geheel gratis de beste wensen,als bonus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze wensen nemen heel graag in ontvangst, dank je wel :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herman Finkers is te zien op Nederland 1 om 21.40 uur (26 december dus).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel Iris :)