Wie kan mij helpen aan de tekst van de albert heijn reclame? Zie uitleg

We willen dat nummer doen in een playbackshow op de camping
We zoeken het nummer braadworsten met veel voordeel
Als ik het zelf zoek kom ik niet verder als een clip van 36 seconde
Waar kan ik de hele tekst vinden ?
We wachten met veel voorpret op julie antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je niet hamburgers met korting?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee braadworst met veel voordeel
Die is nu op tv ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak een medley van alle ah zomerhits....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed plan mobie want er is natuurlijk geen woord meer tekst gemaakt dan de duur van de reclame

Het beste antwoord

meestal is het ook niet langer dan 36 seconden , er zijn geen hele nummers van gemaakt . dus dan zou je zelf even wat moet verzinnen zodat het leuk klinkt