Weet iemand welk seizoen van glee nu speelt?

Ik heb glee niet echt gevolgd, maar dat doe ik nu dus wel. Alleen ik weet niet zo goed welk seizoen er nu speelt. Weet iemand misschien welke aflevering er komt en welk seizoen het is? Het is nu elke zondagavond om 19:00 op RTL5.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Dit is seizoen 3 en op 17 juni zijn ze begonnen met afl 14:“On My Way” .

Je kunt dus verwachten dat je as zondag de afl
Prom-asaurus gaat bekijken maar dat heb ik door doortellen gezien. Je kunt zelf op de afl in de eerste bron klikken om te kijken of het klopt want daar staat meer info.