Zijn er nog meer series/films met hetzelfde genre/thema als Downton Abbey?

Graag ongeveer in dezelfde periode in de geschiedenis.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Antwoorden (1)

"upstairs, downstairs!" is nog niet lang geleden een jaargang/serie van herhaald. is erg leuk/mooi/goed en speelt begin 20e eeuw en verder natuurlijk.

Toegevoegd na 20 minuten:
nog een hele goeie is "the forsythe saga", ook over een gezin in (al ik het goed heb) begin 20e eeuw (1920/30?)