kan je nederland 1 2 en 3 online GRATIS kijken ik wil soms gewoon in me kamer met me laptop dan kijken en weten jullie een link?

help me ik wil dit zo graag plz... help

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Ritsuka
11 jaar geleden
als je KPN hebt wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://lmgtfy.com/?q=gratis+tv+online

Antwoorden (2)

Je kunt alle uitzendingen terug zien maar ook alle tv kanalen online kijken... Google... Ik wil online tv kijken... 1 van de eerste linken.... Succes, kijk ook vaak tv op laptop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kijk heel vaal via uitzending gemist, dit is alleen niet live, maar je kan wel alle programma´s terug kijken.