Wie kent een serie/film van vroeger over een meisje die van een schommel viel op of in een put, overleed, en verder als geest 'leefde' ?

Het was 20 jr geleden op tv. Ze had blond haar, roze jurk en ze speelde met een levend kind (buurmeisje? Nieuwe bewoner?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet the ring

Antwoorden (2)

The ring 2
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die is toch niet 20 jr oud?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee het is niet die put uit the ring
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat meisje had lang donkerhaar en haar moeder heeft haar in de put gestopt omdat het meisje evil bleek te zijn , of zit ik nou helemaal verkeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee t is een oude film. Blond meisje.
Elly & Jools?

Toegevoegd na 7 uur:
Heb ook nog een afbeelding, nogal een wazige, van het meisje in de roze jurk gevonden.