Ik heb een idee voor een TV-spelprogramma. Waar kan ik daarmee terecht?

Ik denk bij TV-producenten. Hoe kom ik aan (e-mail)adressen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
3.5K

Het beste antwoord

Ga naar http://www.endemol.nl/Contact/Paginas/default.aspx en kies in het vakje voor 'Zaken doen met Endemol' (eentje heb je er dan alvast).

En zo kun je Eyeworks bereiken (het bedrijf van Reinout Oerlemans):
The NetherlandsAnthony Fokkerweg 61
1059 CP Amsterdam
The Netherlands
T + 31 20 346 3737
F + 31 20 346 3738
E info@eyeworks.tv

En hier nog wat gegevens van SNP Holding (waar het vroegere René Stokvis Producties deel van uitmaakt:

Persinformatie en interviewaanvragen
Telefoon : +31 (0)20 – 893 1866Branded content of productie
Telefoon: +31 (0)20 – 893 6000

Werken of Stage
E-mail: jobs@snpholding.nlAlgemeen
Telefoon: +31 (0)20 – 893 6000
Fax : +31 (0)20 – 893 7918
E-mail: info@snpholding.nl

Postadres
SNP Holding BV
Postbus 12151
1100AD Amsterdam

Bezoekadres SNP Holding
MediArena 3
1099CZ Duivendrecht
(Amsterdam ZO) Nederland
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier heb ik meest aan gehad

Andere antwoorden (2)

Ik weet toevallig dat John de Mol heel erg op zoek is naar iets nieuws. Zorg wel dat je je produkt niet zomaar kwijtraakt. Je zal niet de eerste zijn die met een 'uitvinding' komt en in de eerste instantie hoort: nee dat gaat hem niet worden.. En plots jouw idee ( bewerkt) op de markt ziet. Da heb je helemaal geen poot meer op te staan. Neem even contact op met EndeMol producties en vraag of ze interesse hebben. Ga naar de Kamer van Koophandel en vraag ze hoe je zonder alles te vertellen enigzins je product kunt beschermen. Die kunnen je alles vertellen. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nederland 3 organiseert jaarlijks het TV-lab. Dat is een wedstrijd voor programma-concepten, waarbij ook 'leken' hun idee kunnen inzenden. Als je wint, wordt je programma uitgewerkt tot een pilot-aflevering.