Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe heet dat programma van een paar jaar geleden waar dit in voorkwam: nog 10 seconden nu nog maar een paar en dan... hoho ho stop ho.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
8.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu nog 10 seconden, nu nog maar een paar seconden, nu nog maar een paar en al, ho, stop, ho!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'10 seconden' Om aan te geven dat de spelers nog maar een paar seconden voordat ze moesten stoppen met een spel, werd door het publiek een kort lied van 10 seconden gezongen: Hoogste tijd, de laatste ronde, nog tien seconden. Nu nog maar een paar en dan..ho-ho-ho, ho, stop, ho! Dit lied werd echter niet sinds het begin gezongen. Tot 1996 werd er gewoon afgeteld. Pas sinds het seizoen 1996-1997 (laatste seizoen van Judith) werd dit lied gebruikt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De droomshow
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt van peter jan rens
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal even het bewijs geven zodat al die andere antwoordgevers nu echt hun antwoord kunnen weghalen: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Droomshow#.2710_seconden.27
Dat klinkt voor mij als het einde van Telekids
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij bedoel je "Ren je rot".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Telekids en dan volgens mij van de flurry race of zo iets
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding