Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek de naam van een serie, hoe luidde die?

Het was een kinderserie op nederland 3 of kro een jaar of 6/7 geleden en ging over een meisje, met haar broertje. ze had een vader die een spel ontwikkeld had en zij was met haar broertje in dat spel terecht gekomen. Het was een soort jungle en de jongen die ze daar ontmoette was een soort peter pan achtig figuur. Hij heette alleen 'Mars' Ik kan de serie nergens vinden!

Toegevoegd na 16 minuten:
Het was volgens mij een amerikaanse serie en kwam vaak voor of na flight 29 down!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
880
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hi Anna85 heel erg bedankt voor je reactie. Jumanji is helaas niet wat ik bedoelde dus ik ga nog even verder opzoek en ik hoop dat ik het vindt!
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Lol ben ik daarvoor een half uur aan het zoeken haha. Ik wilde net gaan vragen of de serie engels gesproken was...ach nou ja, had ik weer wat te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha sorry!! bedankt voor de moeite iig! misschien kan je een link vinden waar ik de serie kan bekijken? alle links die ik vind doen het niet of zijn verwijderd
rose
12 jaar geleden
Waar had je op gezocht, dan, onuitsprekelijke?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je bedoelt Pirate Islands

http://www.imdb.com/title/tt0307803/

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is overigens een Australische serie.

"A freak accident sends three Australian kids into a computer-generated world of pirates and swashbuckling heroes. The kids must help a group of adventurers find a buried treasure and a way back to the real world."

Toegevoegd na 2 minuten:
Er was ook nog een vervolg: Lost Treasure of Fiji:

http://www.imdb.com/title/tt0970917/
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa! dat was hem! Dankjewel!!!
rose
12 jaar geleden
Graag gedaan!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding