Ik kan alleen achterlopende subs vinden?

Ik ben al een tijdje verslaafd aan de serie House M.D.

Nu heb ik seizoen 3 gedownload, en ik heb altijd zonder problemen Nederlandse subs kunnen vinden.
Nu zoek ik subs voor het complete 3de seizoen. Maar, ik heb er nu al een stuk of 6 versies gedownload maar ze lopen allemaal heel erg achter. Soms 3 seconde.

Weet iemand naar ervaring een goede site waar je subs kan downloaden maar die wel kloppen? of dat ik misschien zelf iets kan veranderen aan de subs die ik heb gedownload.

Bij voorbaat, bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Ik download zelf altijd bij ; http://subtitlesnl.com/ of http://ondertitel.com/ , ik denk dat je daar wel wat vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Seizoen 3 is al een tijdje geleden, waar ik mee wil zeggen; waarom download je ze niet mét ondertitels?? Die zijn zeker al te downloaden...ik heb ze zelf ook al in huis!!

Dus dat zou ik aanraden..omdat er veel sites zijn die ondertitels aanbieden, maar vaak niet synchroon lopen!!