Wat is een gangbare gage die je kunt vragen voor het presenteren van een tv programma? (een dagprijs)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Vragen is alleen voor diegene weggelegd, die flink wat ervaring met successen heeft, voor een beginner geldt: je accepteert het aanbod, of....niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je Wordt maar niet zo van de straat geplukt, met de vraag
wil je een tv programma presenteren. Vaak begeef je je al
in deze kringen, en ligt het aan je bekendheid, en natuurlijk wel programma. En als je zover bent heb je vast
weleens de gage betreffende je (collega's) gehoord.
Je kunt ook de CAO opvragen.
zelf denk ik € 500,= je moet je eerst bewijzen !!!