Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De Hi-reclame: Wat zegt die surinaamse vrouw nou precies als ze de telefoon opneemt? En wat betekent het?

Ik versta alleen

hee boy ben jij het

nu bel je wel he
je belt nooit

en daarna versta ik het niet meer

wat zegt ze?? Is dat allemaal nederlands, of ook met wat surinaamse woorden? Zo ja, wat betekenen die dan, en wat betekent sukka sukka??

Toegevoegd na 8 uur:
Wat wordt er precies gezegd in het filmpje? Van begin tot eind? (wat die surinaamse vrouw uitspreekt). Waar het over gaat wil ik niet weten (dat is allang overgekomen) ik wil weten wat ze precies zegt (en natuurlijk ook wat suka suka betekent, daar is al antwoord op gegeven)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het betekent "klootzak"

Toegevoegd na 4 minuten:
In het Surinaams is het Saka saka boy

Toegevoegd na 9 uur:
Mijn jongen ben jij het!
"Hoi mam met mij, zou je ons
misschien even kunnen komen ophalen?"
"Nu weet je wel te bellen he, je belt nooit"
"bel je dan moet ik je komen ophalen"
Klootzak!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de rest?? dat kan ik niet verstaan namelijk :(

Andere antwoorden (2)

Ze zegt: "Sakka sakka boy" (weet niet of ik het goed gespeld heb). "Sakka sakka" kun je vergelijken met "vuile zak". Ze bedoelt dus eigenlijk: "Wat een vuile zak".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de rest? Wat dat kan ik dus niet verstaan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook zegt ze tegen haar zoon: bel je matties je te komen halen, dat betekend dus dat hij maar zijn vrienden moet bellen om hem te halen, maar ja, die staan naast hem he....
@bigmomma27

Hi=reclame : Surinaamse vrouw die boos wordt als ze de telefoon opneemt ? wat betekent het ?

Het betekent dat ze boos wordt op haar zoon die haar nu wel kan opbellen omdat hij haar nodig heeft (hij vraagt haar om hem op te komen halen), maar anders laat hij nooit wat horen !

De reclame gaat er om dat je toch eigenlijk niet meer moet bellen maar "twitteren" (daar ben ik niet zeker van..)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het idee achter de reclame zal haar wel duidelijk zijn. Ze vraagt toch echt wat die moeder zegt. Dus van mij een min.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil niet weten waarom ze boos wordt, wil weten wat het betekent, en wat er nu precies gezegd wordt, want ik versta het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik ging misschien (niet goed gelezen) iets te snel door de bocht, sorry zal bij bij de buurvrouw een cursus papiamento ! aanvragen :) (LOL)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding