Weet iemand hoe dit programma heet?

Het is een programma uit de jaren 70. Je moest met lippenstift op je beeldscherm dingen tekenen of aankruisen.

Toegevoegd na 2 dagen:
experimenteel, kwis achtig programma. Zodra je het juiste telefoonnummer had gevonden kon je naar de studio bellen.
Heeft volgens mij niet zo heel lang gedraaid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
12 jaar geleden
Met lippenstift op het televisiescherm tekenen? Lijkt me stug...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet gewoon lekker gek doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eh, nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt me niet bekend. Ik vind er op internet ook geen verwijzing naar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje rare droom gehad?

Antwoorden (4)

Noemde het toevallig:

"Voor 70 cent geen Drukwerk?"

Liefs en fijn weekend nog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, nooit van gehoord ook
Het enige wat me bijstaat is dat in de jaren 60 de weerman aan het eind van het journaal met een soort lippenstift de wolkjes/zonnetjes op de kaart te tekenen voor het weer van de volgende dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was het niet iets met uri geller met een googeltruc ,dat hij dan een getal rade en jij met lippenstift op de buis aan moest kruisen e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Teleraadsels
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
Hoewel er niks van lippenstift blijkt (Althans ik vind het niet), klopt het deel wel dat je moest bellen als je het telefoonnr had gevonden.
https://www.youtube.com/watch?v=ni8R0zhnapI
https://nl.wikipedia.org/wiki/Teleraadsel