Zou je de kids choice awards vanuit Nederland ook live mee kunnen kijken?

Ik wil graag de Kids Choice Awards live mee kijken, alleen op elke website waar ik op kom, moet ik eerst een advertentie die me geld kost invullen en daar heb ik niet zo'n zin in, nu hoop ik dat ik het ergens toch nog live kan zien

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Het beste antwoord

Ja zondag om 18:30 op Nickelodeon is dan live dit komt door het uur verschil voor ons is het s'avonds en hun s'middags. Je kijkt alleen 5a 10 minuten later dan echt live maar dat is altijd