Hoe gaat de jingle van old spice ook al weer?

Ik vind 'm wel op youtube, maar heb hier geen geluid. Dus heeft iemand een link waar de jingle is uitgeschreven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieppiedie die die pie doempa doempa dieieie, pieppiedie doempa dorie bobs. :p
Amadea
12 jaar geleden
Er blijken verschillende jingles te zijn. Bedoel je het fluitdeuntje, het schippersdeuntje, of het stukje uit Carmina Burano, of wellicht nog een andere?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het stukje wat die gespierde gezegt; iets van i'm on a hors
Amadea
12 jaar geleden
Die eindigt inderdaad met het fluitdeuntje. Hiermee kom je misschien op weg: http://www.youtube.com/watch?v=T5CBSBW1UgE
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat fluit deuntje ken is wel, maar wil de tekst weten. heb geen geluid hier!
Amadea
12 jaar geleden
Oh, zeg dat dan meteen in de vraag! Ik dacht dat je het deuntje wilde spelen en daarom wou weten welke noten er bijhoren...

Het beste antwoord

De tekst luidt als volgt: “Hello, ladies, look at your man, now back to me, now back at your man, now back to me. Sadly, he isn’t me, but if he stopped using ladies scented body wash and switched to Old Spice, he could smell like he’s me. Look down, back up, where are you? You’re on a boat with the man your man could smell like. What’s in your hand, back at me. I have it, it’s an oyster with two tickets to that thing you love. Look again, the tickets are now diamonds. Anything is possible when your man smells like Old Spice and not a lady. I’m on a horse.”

Toegevoegd na 5 minuten:
P.s. Een jingle is een herkenningsmelodie, dus de vraag klopt niet. Maar in de reacties op de vraag maakt de vraagsteller duidelijk dat hij de gesproken tekst bedoelt.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha dankje ;)