Waar kan ik the voice vlaanderen terug kijken?

Na helemaal verslaafd te zijn aan tvoh ben ik nu erg benieuwd naar de versie uit belgie. Maar weet iemand of en waar ik dat terug kan zien? vanaf the blind auditions.
Dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
4.6K

Antwoorden (1)

in de volgende link vind je veel video's van the voice van vlaanderen: http://vtm.be/the-voice-van-vlaanderen/nieuws
wellicht als je een paar pagina's teruggaat op de pagina, vind je ook de blind auditions.
Veel plezier. Op de zender VTM word the voice van vlaanderen trouwens uitgezonden.

Toegevoegd na 51 seconden:
Druk op video en daar vind je blind auditions ;)