op welke nederlandse zender is ncis seizoen 9 te zien en welke dag?

Toegevoegd na 26 minuten:
op wikipedia lijst afleveringen staan wel datums van de al uitgezonden afleveringen ok seizoen 9, maar welke zender laat dit zien, laats bekende datum van een afleering is december 2011 in nederland,
maar welke zender is het dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_NCIS

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is volgens mij geen seizoen 9..

Antwoorden (1)

Seizoen 9 van NCIS is gedeeltelijk nog bezig in Amerika. Dit betekent dat het nog lang niet in Nederland te zien zal zijn. SBS vertoont op dit moment seizoen 4 van NCIS. Veronica vertoont seizoen 3.

Op dinsdag 7 februari 2012 om 20:30 uur is aflevering 20 (Coverstory) van seizoen 4 te zien op SBS.

Op zondag 5 februari 2012 om 22:25 uur is aflevering 13 (Deception) van seizoen 3 te zien op Veronica.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.sbs6.nl/programmas/ncis/afleveringen/seizoen-9 Op de SBS website staat er niets over aflevering 11 van seizoen 9. Misschien zou het nog moeten komen.