Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik een foto vinden van lexie grey's haarstijl in de laatste aflevering van seizoen 6?

ik heb pas de laatste aflevering van seizoen 6 gekeken en ik ben nu dus op zoek naar een foto van lexie's (Chyler Leigh) haar. In de laatste aflevering heeft ze haar haar ingevlochten en opgestoken ofzo ik wil dit graag zelf proberen maar ik kan nergens een foto vinden. weet iemand waar ik deze foto of een filmpje kan vinden met uitleg hoe je het zelf kan maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
942
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over welke serie gaat het eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik weet het al, Grey's Anatomy. Toch? Dat zul je vergeten te vermelden zijn ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb geen filmpje gevonden met uitleg hoe je dat kunt maken, sorry. Maar het lijkt me niet zo moeilijk? Gewoon 2 ingevlochten vlechten. 1 langs de ene kant en een andere aan de andere kant. En dan met de rest van je haar een knotje maken.
Ik heb die aflevering net even online bekeken en heb er een printscreen van gemaakt, van haar haar van vanachter gezien. Het lijkt me niet opgestoken maar gewoon een simpele knot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is één foto te vinden op internet waar je Lexie Grey met dat haar in de aflevering “Death and All His Friends” kunt zien, niet heel duidelijk maar toch beter dan niets:
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding