waneer kom van de Gijp weer eens terug bij VI want zonder hem is er eigelijk niks aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.6K

Antwoorden (4)

Rene van der Gijp is ziek en oververmoeid. Volgens zijn manager is hij nog niet volledig hersteld. Wanneer hij dat wel is, en wanneer hij terug komt, is nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nog niet bekend wanneer hij terugkomt bij de vi .
Maar vermoedelijk binnenkort .
Wilfried en johan zeiden al maandagavond dat zij renè alweer in de studio hadden zien rondlopen .
En je hebt wel gelijk dat het nu een stuk minder is .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is in tegenstelling tot bovenstaande antwoorden wel bekend wanneer van der Gijp weer aan tafel zit bij VI.

Dit is namelijk op http://www.renevandergijp.com te lezen. Hier staan ook reacties onder van o.a. Johan Derksen.

Hierbij wordt meerdere male aangegeven dat a.s. vrijdag van der Gijp weer terug wordt verwacht aan tafel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rene van der Gijp geeft aan dat hij met angstaanvallen en met oververmoeidheid/overspannenheid kampt. Wellicht een burnout maar ook straatvrees. Hij is dus psychisch niet helemaal gezond momenteel. Dit kan zomaar 6 maanden duren. Vooral als je te snel weer gaat is de kans op terugval groot. Daarom verwacht ik dat Rene de komende tijden niet bij VI te zien is. Misschien vanaf 2012 weer? Januari?