is er wel iets waar in serie Spoed?

Ik kijk het al vanaf het begin. En ik denk dat ik er wel iets van leer. Maar het is en blijft een serie. Zijn er wel dingen waar in de serie Spoed? En is het net zo turbulent als in het echt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het is een fictieve ziekenhuisserie waarin de chirurgen, de verpleegkundigen en het ambulancepersoneel van de spoedeisende hulp van een ziekenhuis worden gevolgd. De medische scenes worden realistisch in beeld gebracht. Wat dat betreft komen er situaties ook in werkelijkheid voor. Maar het is voor het merendeel overdreven. Op een echte afdeling spoedeisende hulp gaat het er over het algemeen rustiger aan toe. Er is soms wel eens een hectisch dagdeel, maar het is er niet standaard van het begin tot het eind druk. En zo'n snelle opeenvolging van dramatische gebeurtenissen zal in werkelijkheid maar zelden plaatsvinden.
Amadea