Ja, op uitzendinggemist.nl

Zoek op genre film en dan zie je een hele rij filoms die ooit op tv zijn uitgezonden. Van God los staat er ook tussen.

Datum uitzending: 29-12-2010 22:00

Nederlandse (NL) Thriller uit 2003 van Pieter Kuijpers. Met: Tygo Gernandt, Angela Schijf, Egbert Jan Weeber e.a. In koelen bloede schieten de rustige scholier Stan en de kleine crimineel Maikel een man dood. De lokale maffia is onder de indruk en vraagt hen nog enkele klusjes op te knappen. Een nieuw doodseskader is geboren: het geweld werkt verslavend en ze zwemmen in het geld. Tot hun opdrachtgevers hen laten vallen en Anna, Maikels bloedmooie vriendin, een probleem gaat vormen. Ze schrikt steeds meer terug van de gewelddadige Maikel. In haar doodsangst doet ze een beroep op Stan om haar te helpen weg te komen. Stan zal moeten kiezen tussen zijn boezemvriend Maikel en de onweerstaanbare Anna. Een onmogelijke keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ligt het aan mij of mijn computer, maar je linkt werkt niet. Ook kan ik op uitzendinggemist.nl die film niet terug vinden. Jammer, moet ik toch weer naar torrents grijpen, want ik wil de film wel graag zien na de beschrijving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Widar: als je Windows Explorer installeert, kun je alles kijken wat op uitzendinggemist staat. Via Google Chrome werkt het niet, maar dus wel via Explorer. Zo kijk ik heel veel programma's terug, ook films!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt Internet Explorer. Nee, dat werkt dus niet, want ik heb naast Firefox ook Internet Explorer, waarin ik heb heb geprobeerd, wat dus niet werkte. De film is gewoon niet te vinden.