Op de zender van Nickelodeon.
Bij mij is het kanaal 11, bij andere kanaal 17, en bij andere weer iets anders, dus eigenlijk ligt het aan je TV-soort.
www.Nickelodeon.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft eigenlijk te maken waar je Nickelodeon zet op je tv. Als je geen digitale televisie hebt, mag je gewoon kiezen in welke volgorde je jouw zenders zet. Maar voor de rest is het vanzelfsprekend, Nickelodeon :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (3)

Nickelodeon, 's ochtends rond 8 uur volgens mij. Of iets eerder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan het op nickelodeon kijken,
maar ook online!! :)
kijk op http://www.nickelodeon.nl/kanalen
dan kan je live tv kijken, of gewoon een video van spongebob uitkiezen :)

veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals al gezegd op Nickelodeon.