Ik zoek een reclame.Volgens mij krijgt een meisje een paard cadeau,die staat in de garage,maar als het wordt onthult ligt dat paard op de grond......?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het zou uit de de film Starsky en Hutch waarin Ben Stiller en Owen Wilson die rollen spelen.
In die film zit een fragment waarin zij op een verjaardagsfeest zijn waar de jarige een paard (of pony) cadeau krijgt waarop vlak daarvoor is geschoten.
Ik weet niet of het ook in een reclame is gebruikt.
Aan het einde van de trailer die ik ook heb toegevoegd voorbij 2:00 staat het fragment. Het is zo uitgezonden op tv als reclame voor de film. (De hele film stond op youtube, maar ik heb niet geprobeerd of dat nog steeds zo is.)