Eredivisie live HD hapert, hoe komt het?

Een tijdje geleden hebben wij een HD abonnement genomen bij UPC samen met Eredivisie live HD, het probleem is alleen dat Eredivisie live HD een beetje hapert, dit is ongeveer om de halve minuut. Waaraan kan dit liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Aan UPC, maar die kans ik klein
Aan de kabelbox, als daar niet de laatste software inzit (of je TV als je via een CI module kijkt)
Aan je bekabeling: als je slechte kwaliteit kabel, of loszittende stekkers gebruikt kunnen er storingen optreden. Een mogelijke bron is een DECT of GSM telefoon vlak bij een 'lekkende' aansluiting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je geen goede verbinding? Maar ik denk dat het gewoon aan Eredivisie Live ligt of aan UPC.

(mooie profielfoto trouwens)