ik zoek een kinderserie,op kro?

Een meisje iets van 5 of 6 jaar oud. Ze heeft rood haar.en haar moeder is yvonne jaspers(weet niet of ik haar naam goed schrijf) en haar moeder is zwanger. En ze heeft een pop en soms kan hij praten.het was wel vanaf het jaar 2005 (denk ik) maar niet eerder.
Ik hoop dat dit genoeg info is!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.1K

Het beste antwoord

Dat is Knofje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jaaa, Knofje!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin min. Je gaf binnen het de zelfde minuut antwoord als Phoebanne... Van mij een compensatie plusje, vermoedelijk was je nog aan het typen toen Phoebanne al postte. Echt een onzin min...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha, ik zal een sneltyp-cursus gaan volgen ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Rinke, mooi paardje heb je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stom dat mensen je een - geven, het scheelde echt niets met het eerste antwoord. Vandaar een + van mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
danku!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je van mij erbij ter compensatie van een onterechte min.