waarom Hollands got talent en niet Europa got talent?

America's got talent,Australië got talent..zijn allemaal contineneten waarom is Nederland appart??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook Britain's got talent hoor.

Antwoorden (3)

Bij deze shows gaat het niet om continenten, maar gewoon om landen. Bij America's got Talent gaat het om het grootste talent uit de VS. Een veelgebruikte naam voor de VS is Amerika.

Bij Australië gaat het niet om het continent Australië, maar om het continent met dezelfde naam.

Toegevoegd na 1 dag:
Laatste continent is natuurlijk land
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
america is een beetje opgeblazen; Het zou USA moeten zijn, want alleen deelnemers uit USA. Australie is speciaal, omdat het een land is. Daarom: Holland (the Netherlands klinkt niet zo lekker) got talent: Het is een talenten jacht voor Nederland. niet voor de gehele Eu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
America en Australië zijn allebei geen continenten: Je hebt immers noord-Amerika en zuid-Amerika. met America wordt de vs bedoeld. Australië is ook geen continent, het is een land in het continent oceanië.
o.a. Nieuw-Zeeland is daar ook een deel van.