Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost een teletext-pagina?

Het lijkt me wel erg stoer er een te hebben. Toen bedacht ik me dat ik er eigenlijk helemaal niets van weet, waaronder de prijs.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie kijkt er nou in hemelsnaam nog teletekst ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een internetpagina kost de omroep die hem publiceert helemaal niets.
Heel veel omroepen verhuren internetpagina's zodat klanten daarop kunnen adverteren. Dat kost je wel geld. Het tarief variëert. Bij de regionale omroepen zijn ze goedkoper dan bij landelijke zenders.
In de link een tariefkaart van SBS6.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Teletekst is volgens mij in beheer van de zender waarop deze uitgezonden wordt. Ook de inhoud wordt door hen beheert. Het lijkt me niet dat je als particulier zomaar een pagina kunt krijgen? (wellicht onder de noemer advertentie)

Misschien kan je beter je eigen internetpagina beginnen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee wat het is, maar ik weet wel dat het erg duur is. Zo heb ik jarenlang genoten van de ergernissenpagina 316 en 318 van de KRO. Kort geleden was deze pagina ineens verdwenen omdat de kosten daarvan niet meer op te brengen waren (beetje vrij vertaald). Dan hebben we het hier over een publieke omroep.

Of je moet iets ergs origineels hebben waardoor mensen je pagina kunnen vinden en waar je ook nog flink wat aan kan verdienen maar voor een particulier lijkt mij dit dan niet te betalen uit eigen zak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je niet beter een zeppelin kopen, je meldingen erop schilderen en aan je dak binden... Is dat niet stoerder?

Toegevoegd na 15 seconden:
en goedkoper wellicht...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad stoer om er een te hebben omdat het een zeer dure hobby blijkt.
Ik heb een regionale omroep gevonden die prijzen op hun site weergeeft. Een teletekstpagina op TV Noord-Holland kost:
Euro 2.500,- voor 12 maanden.
Er is sprake van een potentieel bereik van maar liefst ruim 2,1 miljoen Noord-Hollanders van 13 jaar en ouder. Voor de landelijke zenders zal het een veelvoud zijn en waarschijnlijk onderhandelbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding