Waar op internet kan in een compleet overzicht lezen van de nieuwe en geprolongeerde tv-programma`s (per omroep) in dit seizoen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet is er geen compleet overzicht van de tv-programma's per omroep. Er is wel een compleet overzicht van de zenders Nederland 1, 2 en 3.
De programma's worden door de NPO gecategoriseerd op zenderprofiel in plaats van op omroep.

Bij de bron vind je de complete lijst van alle programma's per zender. Bij elk programma staat vermeld van welke omroep het programma is.