De Vloek Van Woestewolf, die tv-serie uit 1974 zou ik best graag weer willen zien. Wie weet of deze serie op DVD verkrijgbaar is?

Of is de serie op internet te zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, wat vond ik die eng zeg! Was 11 jaar toen en had er nachtmerries van. Aan de andere kant, ik heb Q&Q (uit dezelfde tijd en toen heel spannend) laatst gekeken en dat was dodelijk saai. Zo traaaaag!

Antwoorden (2)

De serie is bij Bol te koop:

http://www.bol.com/nl/p/dvd/vloek-van-woestewolf/1002004006463917/index.html
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fantastisch! dank voor je antwoord.
rose
12 jaar geleden
Graag gedaan, hoor. Daar zijn trouwens die duimpjes voor... ;-)
Ja is te koop, fantastische serie. Bol.com