Gisterenavond zag ik op national geografic een documentaire over de geschiedenis van de aarde die earth heet. Weet iemand waar ik hem kan terugkijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Die had je nu kunnen kijken!
Ik heb hem nu opstaan en hij duurt tot 12.00
2e kans:
Om 17.00 wordt hij weer herhaald!!
Hou de tijd dus ff in de gaten vandaag.
Dus:17.00-19.00
Earth:Making of a Planet op NGC
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Toevallig zit ik er op dit moment naar te kijken op National Geographic HD, via de satellietschotel.
De uitzending loopt vanaf 10:00 tot 12:00 op dit kanaal.
Helaas is het programma op National Geographic (zonder HD) niet gelijk aan NGC HD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk op dit moment naar die uitzending dus het is mogelijk.
Als je NGC HD kunt ontvangen én je hebt een HD-decoder dan kan jij dat ook, anders heb je vandaag pech.
Wellicht wordt het programma op een andere dag nog wel eens op NGC (zoder HD) herhaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nu ook op NG, de gewone zender ;), ook van 10 tot 12
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is raar, bij mij is op de schotel op NGC (zonder HD) survivorman aan de gang, op Digitenne is het programma van NGC inderdaad hetzelfde als NGC HD. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Correctie op laatste reactie: dat was Discovery, op NGC is inderdaad ook Earth te zien.
Ik kijk toch maar liever in HD ;-)
Deze uitzendingen worden elke dag op de zender herhaald je moet even kijken wanneer het vandaag of morgen weer is.