Hoe heet die Amerikaanse sitcom ook alweer?

Ik ben op zoek naar de naam van een Amerikaanse sitcom, het ging over 2 neven. De ene neef kwam uit een of ander Argentijns gehucht en ging bij zn andere neef in de grote stad New York wonen. (De neef uit het gehucht speelt ook de galeriehouder uit Beverly Hills Cop...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Balkie ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hoe heetie ook alweer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet niet meer hoe die heette helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag. Ik was die serie helemaal vergeten, terwijl ik er helemaal gek op was...

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je Perfect Strangers bedoeld. Alleen betreft het wel een neef uit Griekenland ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jaaaaaah Perfect Strangers!
Met Balkie Bartokomus , een schaapsherder die van het griekse eiland Mypos kwam en bij zijn neef Larry Appleton in New York kwam wonen.
Larry werkte bij een grote krant.

Wij gebruiken hier thuis nog steeds stopwoordjes en zinnetjes uit die serie!
Bv, wanneer Larry dacht dat Balkie iets fout deed: 'Balkie, Balkie, Balkie Balkie!'
En wanneer Balkie iets bijna niet kon geloven: 'Get out of the city!' en: 'off course not, don't be ridiculous!'
Op een gegeven moment hadden ze verkering met een identieke tweeling.

Veel goede herinneringen aan die serie!

Toegevoegd na 1 minuut:
En die Balkie....is echt wel een schatje...

Toegevoegd na 15 minuten:
Oh ja! Nog ff vertellen: Balkie en Larry hadden hun eigen dansje: The dance of joy! Mijn vriendinnetje en ik hadden dat dansje uit ons hoofd geleerd en deden dat ook te pas en te onpas. Zo gelachen.