Wat is de echte naam van "Joe" in "Big Time Rush"?

Ik weet niet of "Joe" goed geschreven is maar ze is het vriendinnetje van die blonde uit de groep (geen James, die slimme en die Mexicaan, maar die 4de dus:p)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Antwoorden (3)

Jo word gespeeld door Katelyn Tarver.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die zingt trouwens ook. Zie filmpje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jo Taylor (Katelyn Tarver) - Het vriendinnetje van Kendall. Wanneer ze nieuw komt in Palmwoods, zijn direct alle vier de jongens smoorverliefd op haar. Kendall zet door en Jo wordt uiteindelijk zijn vriendin. Later in de serie kreeg ze een rol aangeboden waar bijna elke ster van droomde. Ze moest dan wel drie jaar naar Nieuw Zeeland. Ze wou niet gaan maar Kendall zei dat ze wel mag gaan. Ze ging dus weg. Ze komt nog terug in de serie...